Karşıyaka’da Toplu İş Sözleşmesi’ne imzalar atıldı « gazete35.com.tr

24 Haziran 2026 - 10:30

Karşıyaka’da Toplu İş Sözleşmesi’ne imzalar atıldı

Zorlu ekonomik koşullara karşılık emekten ve emekçiden yana yönetim anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Karşıyaka Belediyesi, Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube ile memurlara yönelik Toplu İş Sözleşmesi’ne imza attı.

Karşıyaka’da Toplu İş Sözleşmesi’ne imzalar atıldı
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 11:48

Zorlu ekonomik koşullara karşılık emekten ve emekçiden yana yönetim anlayışıyla çalışmalarını sürdüren Karşıyaka Belediyesi, Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube ile memurlara yönelik Toplu İş Sözleşmesi’ne imza attı. Yaklaşık iki yıl geçerli olacak sözleşmeyle, kamu emekçilerinin ekonomik ve sosyal haklarında iyileştirmeler yapıldı. Belediye Başkanı Yıldız Ünsal “Emekçilerimize, belediyemize ve kentimize hayırlı olsun. Dayanışmayla, ortak akılla ve alın terine duyduğumuz saygıyla, Karşıyaka için hep birlikte çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz” dedi.

Karşıyaka Belediyesi ve KESK’e bağlı Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube, kamu emekçilerine yönelik Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerini anlaşmayla sonuçlandırdı. Memurların ekonomik ve sosyal haklarında artışların sağlandığı sözleşme, Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ve Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt tarafından imzalandı. Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Nihat Filiz, Şube Yöneticisi Fırat Belen ve İş Yeri Temsilcisi Ecem Ölçer ile belediye bürokratlarının da katıldığı törende; hizmet ve emekten yana dayanışma mesajları verildi.

EL ELE, DAHA GÜÇLÜ BİR GELECEĞE!

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal “Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim. Bu inançla yetkili sendikamız ile uzlaşı sağlayarak tüm memurlarımızın haklarını koruyan bir toplu sözleşmeye imza attık. Karşıyaka Belediyesi’ne emek veren tüm çalışma arkadaşlarımla daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz. Dayanışmayla, ortak akılla ve alın terine duyduğumuz saygıyla kentimiz için çalışmaya ve üretmeye devam edeceğiz” dedi.

“TÜM EMEKÇİLERE HAYIRLI OLSUN”

Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt da “Sözleşmemizin tüm çalışanlara hayırlı olmasını diliyoruz. Karşıyaka Belediye Başkanı Sayın Yıldız Ünsal’a, görüşmelerde emeği geçen belediye bürokratlarına, bizlerden desteğini esirgemeyen belediye meclis üyelerine, sivil toplum örgütlerine, kişi ve kurumlara teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.