Başkan Hatice Gençay’dan Anlamlı Buluşma « gazete35.com.tr

18 Haziran 2026 - 17:57

Başkan Hatice Gençay’dan Anlamlı Buluşma

3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında Didim Belediyesi tarafından düzenlenen kahvaltı programında özel gereksinimli bireyler ve aileleri bir araya geldi.

Başkan Hatice Gençay’dan Anlamlı Buluşma
Son Güncelleme :

03 Aralık 2025 - 16:48

3 Aralık Dünya Engelliler Günü kapsamında Didim Belediyesi tarafından düzenlenen kahvaltı programında özel gereksinimli bireyler ve aileleri bir araya geldi. Didim Belediyesi Barış 2 Kafeterya’da gerçekleşen etkinliğe Başkan Hatice Gençay, Didim ve Yöresi Engelliler Derneği (DİYED) Başkanı Tuncer Kura ve dernek yönetim kurulu üyeleri katıldı.

“Herkes İçin Erişilebilir Bir Kent İçin Çalışıyoruz”

Etkinlik boyunca özel gereksinimli bireylerle yakından ilgilenen Başkan Hatice Gençay, yaptığı konuşmada erişilebilir kent vurgusu yaptı. Başkan Hatice Gençay, şu ifadeleri kullandı:

“Özel gereksinimli bireylerimizin her zaman yanında olduk, herkes için erişilebilir bir yaşamı geliştirmek amacıyla olmaya da devam edeceğiz. Kentimizdeki toplumsal farkındalığı arttırmak ve dayanışmayı güçlendirmek için Didim ve Yöresi Engelliler Derneğimizle iş birliği içinde çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz.”

Etkinlik Hatıra Fotoğrafıyla Son Buldu

Samimi bir atmosferde geçen kahvaltının ardından Başkan Hatice Gençay, DİYED Başkanı ve dernek üyeleriyle hatıra fotoğrafı çektirerek etkinliği tamamladı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.