Keçiören’de Millî Heyecan Dev Ekranda Yaşandı « gazete35.com.tr

26 Haziran 2026 - 00:28

Keçiören’de Millî Heyecan Dev Ekranda Yaşandı

Keçiören Belediyesi, 2026 Dünya Kupası’nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı’nın maçını Kalaba Kent Meydanı’na kurduğu dev ekranla vatandaşlarla buluşturdu.

Keçiören’de Millî Heyecan Dev Ekranda Yaşandı
Son Güncelleme :

15 Haziran 2026 - 10:48

Keçiören Belediyesi, 2026 Dünya Kupası’nda mücadele eden A Milli Futbol Takımı’nın maçını Kalaba Kent Meydanı’na kurduğu dev ekranla vatandaşlarla buluşturdu. A Milli Takımın, D Grubu’nda Avustralya ile oynadığı ilk karşılaşma sabahın erken saatlerinde meydanı dolduran çok sayıda futbolsever ve belediye yöneticileri tarafından coşku ile takip edildi.

Büyük heyecan yaşandı

Türkiye saatiyle 07.00’de başlayan karşılaşma öncesinde vatandaşlar belediye mescidinde sabah namazını kılarak A Milli Takım için dua etti. Milli formalarıyla Kalaba Kent Meydanı’nda bir araya gelen vatandaşlar, kendileri için hazırlanan oturma alanlarında maçı heyecanla izledi. Karşılaşma boyunca Milli Takıma destek veren futbolseverlere alanda çorba ve çay ikramı da yapıldı. A Milli Takım, Avustralya ile karşı karşıya geldiği mücadeleden 2-0’lık mağlubiyetle ayrıldı.

Milli Takımın diğer maçları da dev ekrandan yayınlanacak

Türkiye’nin Dünya Kupası’ndaki diğer maçları da Keçiören Belediyesi tarafından Kalaba Kent Meydanı’na kurulacak dev ekrandan yayınlanmaya devam edecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

FİKSTÜR - Maç Yok

Tümünü Gör

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.