Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi « gazete35.com.tr

26 Haziran 2026 - 08:46

Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi.

Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi
Son Güncelleme :

06 Haziran 2026 - 16:08

Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı.

Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde gerçekleştirildi. Divan Kurulu Başkanlığını Şenol Nazif Köse’nin yaptığı genel kurulda, yönetim kurulundaki üye sayısı 9’dan 13’e çıkarıldı.

Başkan Muharrem Or, konuşmasında üyelere teşekkür ederek, “Her şeyi spor için yapıyoruz. Hata yapmamak için özen gösteriyoruz. Spor kenti bir Nilüfer için çalışıyor, kentimizde sporun herkes için erişilebilir olmasını hedefliyoruz” dedi.

YENİ YÖNETİM

Yapılan oylamada, Nilüfer Belediyespor Kulübü’nün yeni yönetim, denetim ve disiplin kurulları belirlendi. Muharrem Or başkanlığındaki yönetim kuruluna, İlker Mehmet Şener, Gülver Deniz, Mehtap Esen, Ali Ekber Can, Gökçe Güney, Ekrem Erk, Olcay Keskin, Servet Kuru, Mine Kahramanoğlu, Zeki Sandal, Nizamettin Çakır, Ahmet Getiren seçildi.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

FİKSTÜR - Maç Yok

Tümünü Gör

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.